Saturday, May 21, 2011

nak lepas gian ke?


hoi korang, rindu ke tak?
ni nak update laju-laju. jap g nak main buai laju-laju pulak dengan adik.
oh tadi bukak belog ni. nak gelak ade, nak nanges terharu pun ade.
tengok la sendiri!


kelik la kasi besau sikit.


hey, belog aku da jadi belog lucah pulak. 
sape lah makhluk sekor ni. teringin jugak nak tau.





*nanti nak upload gamba zaman dulu kala. tunggu la tenet stabil sket*

6 comments:

Lan Bingka said...

main game kot..hehe

dwaty said...

cik megipama... hati2 main buai... kang terbang plak... hehehe

cikmegipama said...

@Lan Bingka haha..agaknye la kot. game amende lah tu ye!

cikmegipama said...

@dwaty fuhh..naseb baek tak terbang. mekaseh atas nasehat..hehe

Nazim Sei Fitri said...

lol XD

sangat boleh gelak..haha

aida4eva said...

peh..sama lah! aida pun selalu kena..pun ade wat entri sal ni..menyampah!

"oo"