Thursday, August 2, 2012

Terbang ke Syurga :'(

Dear Comot,

Masa kecik awak comot sangat, sbb tu kami panggil awak Comot.
Tapi bila dah remaja awak comel sangat sangat sangat sangat.

Subuh tadi awak bangun sama-sama nak sahur jugak. 
Slalu awak tidur kat luar, tetiba pagi tadi awak muncul dari bilik belakang. Pandai nyorok ye.

Subuh tadi jugak awak buat perangai pelik. Pegi bergesel kat kaki semua orang. Manja betul. 
Kita duduk, awak datang duk kat riba kita. Kita rindu.......

Kesian Alex, tadi petang dia monyok je. dah takda kawan main.

Rebit pun kita tak lepas dia dari sangkar petang tadi. Nanti kita sedih. 
bila Rebit makan rumput, awak datang jilat-jilat Rebit, ikut je mana-mana Rebit pergi.
Alex main kasar-kasar dgn Rebit. Tapi awak tak.

Mesti Rebit rindu....

Kita mintak maaf, tak tgk awak lama2 tadi. Kita tak sanggup.

Malam tadi masa nk bg yg lain makan, kita tergaul banyak nasi dgn ikan. Kita ingat awak ada. 
Kita bagi yg lain makan, kita nk terpanggil awak. Kita sedih sangat. Kita nanges. :'(


Kita harap awak gembira kat sana dengan kawan-kawan baru. Kita sayang awak sampai bila-bila. :'((










RestBeautifullyInHeaven 2/8/2012 <3

3 comments:

Headmaster said...

boleh go juge stori kucing ni

Lan Bingka said...

dah ajal dia.. sabarlah

♥ Cik Zack ♥ said...

hikhik dh mcm ghumet kite. syg benor kt kucen dye. smpaikan mcg kte nges2 kucen mati. alahaiiii :)