Thursday, September 29, 2011

bila aku cakap ni, kau cakap tu

  • Bila aku bukak buku nak study, kau cakap "eh, sejak bila pandai bukak buku ni?"




  • Bila aku beli barang mahal, kau cakap "eleh, nak tunjuk banyak duet lettew"




  • Bila aku kuar dengan kawan lelaki aku, kau cakap "bape banyak boipren tah kau ade. gila playgirl"




  • Bila aku taruk mekap lebih sikit, kau cakap "eleh, sama hodoh je aku tengok"




  • Bila aku komen outfit kau, kau cakap "nak kondem aku lettew, macam kau lawa sangat"




  • Bila aku beli barang sama dengan kau, kau cakap "eyhh, nak jugak die"




  • Bila aku puji kau seikhlas hati, kau cakap "ejek aku lettew"




  • Bila aku tahu sesuatu tu lebih sikit dari kau, kau cakap "tahu sikit je, tu pun nak berlagak"






kesimpulannya, aku kecewa.


14 comments:

Red said...

sape yang kondem ko ni? meh aku pukul dia.

Lan Bingka said...

tu namanya takde kimia..

cikmegipama said...

@Red

jom weh. pukul secara berjemaah. muahaha~

cikmegipama said...

@Lan Bingka mungkin jugak.. hehe. n they have very typical minded. tensen owg macam ni.

Nazim Sei Fitri said...

haha..biasakn lalui hidup yg penuh dengan org camto..nnt dah kat hospital lagi banyak..

btw, i kenal ke org tersebut? *curious haha

Andy Zulkipli said...

nazim => nanti da kat hospital lagi banyak ??

err, bukan kau cuma tengok ubat je ke ? =.=

Nazim Sei Fitri said...

andy => perghh...kau membayangkan hidup aku cuma dengan ubat..kalau macam to hidup kau hanya cuma dengan jentik-jentik

cikmegipama said...

@Nazim Sei Fitri lalalala~

Andy Zulkipli said...

haha ! kau silap disitu,
nampaknya kau belum lagi memahami tugas aku sebetulnya.
takpe, jumpa nanti kita bualkan tentang hal nie.

auny aizie said...

boleh tak aku cakap ini lumrah dunia ?
manuasia memang tak kan pernah suka jika ada manusia lain lebih daripada mereka .

kan ?

hihihiiii. weii baca nama kau kan , tetiba aku terasa laparrrr. Aaaa! nak makan kauuuuu rawrrr

apik pehe said...

erkkk...

buat dek jer

Encik Amman said...

ni mesti teman oh dia ni. hahaha

By Syahidaa said...

Manusia kan? muahiho ;>

MakNgah said...

manusia sentiasa je ada yg xpuas hati.

agaknya mengkondemkan orang ni memang zikir dia kot