Thursday, February 17, 2011

ini kisah benar

betul aku tak tipu yang aku ni buta.
betul aku tak tipu yang aku ni hilang ingatan.
betul aku tak tipu yang aku ni pekak.
betul aku tak tipu yang aku ni bisu.
betul aku tak tipu yang aku ni tempang.


kenapa? tatak picaya ah?


betul aku buta. aku buta IT!! ni lah buktinya. belog ni xpenah aku hupdate sebab aku xreti guna benda alah ni. jadi aku fedup dan decide tuk tanak wat pape pon kat bende alah ni. ni pon aku godek2 ade la aku paham sket2. pastuh aku post la ape2 yg aku nak. so sesape, pelis la ey (amaran) pelis la aja aku cane nak guna bende alah ni!!




ok betul aku ilang ingatan. aku tak ingat pon password nk bukak belog aku ni. sebab tuh aku tak penah bukak. nak bukak cane kalau password tak ingat nyah oii. tadi aku memerah keringat blood brain barrier aku ni tuk ingat balik password aku nih. dan aku berjaya *hu hu yeah. conclusion nye, sume password aku buat same jek. nak tau password contek aku k!!




tak salah lagi memang aku pekak. dulu aku telinga lintah skang da jadi telinga kuali. nasib baik tak capang nyahh. ok aku ada satu conclusion untuk telinga aku yang pekak nih. ermm.. aku rasa aku banyak makan pedas lah! osmate masak yang pedas2 sampai telinga bedesing!~ *ok kompem sebab tuh.




hah lagi satu aku memang bisu pon. sies aku tak tipu. bila aku tido aku tak bersuara pon! *dem aku bisu ouh




dan tak syak lagi aku memang tempang. membe cakap kaki aku ni ricket. jadi aku berjalan dengan agak kaber2 ricket. bagi yang tak perasan yang aku ni ricket, bermakna aku da berjaya menkaber. *sigh (penat ouh kaber2 jalan nih)


sies aku tak tipu weh!!! *angkat tangan swear



ok bai nyah, mak nak pegi setadi~


No comments: